تحلیل محتوا، فرآیند تبدیل کیفیت ها به کمیت ها و سپس تبدیل همین کمیت به کیفیت است. این روش، بیشتر در روند پژوهی، پژوهش های تلفیقی بررسی تصویر واقعیت ها و نیز بررسی میزان انطباق برنامه ها با ویژگی های ساختاری و محتوایی بکار برده می شود.
در این روش به جای مشاهده مستقیم رفتار افراد یا درخواست از آنان برای پاسخ دادن به مقیاس ها یا مصاحبه با آنان، پژوهشگر ارتباط هایی را که افراد ایجاد کرده اند؛ انتخاب و سئوال هایش را در آن ها جستجو می کند.


تهیه و تنظیم: ملیحه باویران - فاطمه یاوران،
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریز
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
معرفی روش پژوهش «تحلیل محتوا»
انواع تحلیل محتوا
اهداف روش تحلیل محتوا
کاربرد تحلیل محتوا
مراحل روش تحلیل محتوا
تفاوت روش تحلیل محتوای کمی و کیفی
مزایا و نقاط قوت تحلیل محتوا
نقاط ضعف تحلیل محتوا
نتیجه گیری
فهرست منابع


دانشجویان ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریز

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تحلیل ,محتوای ,تحلیل محتوای ,اطلاعات دانشگاه ,مدیریت اطلاعات ,ارشد مدیریت ,مدیریت اطلاعات دانشگاه ,ارشد مدیریت اطلاعات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Rachel داشتن یک مدرسه شاد گواهینامه ssl آموزش برنامه نویسی - آموزش سئو - آموزش طراحی وب کارتخوان و خودپرداز حسن جمور وکیل پایه یک دادگستری hashemian Tammy pingomatic شاید همین پل عابر پیاده