بنابه تعریف رابرت یین:

مطالعه موردی،یک کاوش تجربی است،که ازمنابع وشواهد چندگانه برای بررسی یک پدیده موجود درزمینه واقعی اش درشرایطی که مرز بین پدیده وزمینه آن به وضوح روشن نیست،استفاده می کند.

تهیه و تنظیم: نسرین مسیبی - زینب علی وند،

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریز

فهرست مطالب:

مطالعه موردی چیست؟

•تفاوت های مطالعه موردی با سایر روشهای تحقیق

•انواع تحقیقات موردی•کاربردهای روش تحقیق موردی

•زمینه های کاربرد تحقیق موردی بعنوان یک استراتژی تحقیق

•خصوصیات مطالعه موردی

•ویژگی های روش تحقیق مطالعه موردی

•مزایای مطالعه موردی•معایب مطالعه موردی

•طرح ریزی تحقیقات یک موردی و چند موردی

•ویژگی طرح تحقیق موردی

•اجزای تشکیل دهنده طرح تحقیق موردی

•ارائه تئوری بعنوان بخشی از طرح تحقیق

•نقش تئوری در تحقیقات موردی

•ابزارهای تحقیق موردی•مورد چیست؟

•مراحل مطالعه موردی

•منابع و مأخذ

دانلود فایل پی دی اف


دانشجویان ارشد مدیریت اطلاعات دانشگاه تبریز

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مطالعه ,تحقیق ,موردی ,تحقیقات ,مطالعه موردی ,اطلاعات دانشگاه ,مدیریت اطلاعات ,ارشد مدیریت ,مدیریت اطلاعات دانشگاه ,ارشد مدیریت اطلاعات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات پزشکی پُشـــــــــته اَبـــــــــــــرهـــــــاے ِ ســـــــــــــــیاه دیجیتال مارکتینگ آموزش تعمیر لوازم خانگی نقد و بررسی لوازم خانگی مداد رنگی پرستو ایرانی گیمز Brandon